• Hurtig levering
  • Nem retur

Almindelige spørgsmål og svar

Her finder du svar på generelle spørgsmål om at handle i vores webshop. Finder du ikke svaret på dit spørgsmål her, er du hjertelig velkommen til at kontakte kundeservice på info@Jumperfabriken.dk.



BESTILLING

Er min størrelse på lager?

Hvis størrelsen er tilgængelig på webshoppen, og du kan tilføje den til din indkøbskurv, er den være på lager.

Hvilken størrelse er modellerne på billederne?

Modellerne på billederne er iført størrelse S.

Hvordan ved jeg, hvilken størrelse jeg skal vælge?

På hvert produkt finder du målene på det specifikke tøj under overskriften "Størrelsesguide". Mål gerne derhjemme mod et tilsvarende stykke tøj. Under overskriften "Find din størrelse" kan du se, hvilken størrelse du skal have ud fra dine kropsmål. Er du stadig usikker, er du hjertelig velkommen til at kontakte os, så hjælper vi dig

Hvor kan jeg finde en størrelsesguide?

Du kan finde vores størrelsesguide her (komplet med link).

Jeg kan ikke finde et bestemt produkt på webshoppen, er det muligt at jeg kan finde det andre steder?

Ja, det er muligt, at du kan finde det i en af vores egne butikker eller hos en af vores forhandlere. Bemærk, at du kan handle på afstand fra vores egne butikker. Kontakt butikken for mere information.

FORSENDELSE OG LEVERING

Hvad koster forsendelse og returforsendelse?

Udgiften til fragt til Danmark koster 99 kr. I hver pakke, der sendes inden for Sverige, Danmark og Finland, sender vi med en forudbetalt fragtlabel til returnering. Returomkostningen på 59 DKK fratrækkes din refusion. Ved køb til andre lande varierer fragtomkostningerne afhængigt af landet. Du vil se den korrekte fragtpris i indkøbskurven, efter du har valgt dit land. Ved returnering er det kunden, der betaler for returneringen til Sverige.

Hvordan sender I pakken?

Vi sender med PostNord inden for Sverige, Danmark og Finland. Til øvrige lande sender vi med DHL. Alle vores bestillinger sendes i en miljøvenlig papirpose.

Hvor lang er leveringstiden?

Ved bestillinger indenfor Sverige leverer vi indenfor 1-3 dage. Ved bestillinger i udlandet har vi levering indenfor 7-10 dage.

Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke?

Pakken er tilgængelig i 7-14 dage på dit leveringssted. Herefter sendes den automatisk tilbage til os. Vi kan ikke påvirke tidspunktet, hvor pakken er ved leveringsstedet. Vi opkræver et administrationsgebyr på 199 DKK. for uafhentede pakker.

Hvilke lande leverer Jumperfabriken til?

Vi leverer til alle lande indenfor Europa samt Norge, Schweiz, England og USA.

MIN ORDRE

Kan jeg ændre min ordre?

Fordi vi ønsker, at du modtager din ordre hurtigst muligt, vil din ordre blive sendt direkte til vores medarbejdere på lager. Derfor har vi ikke mulighed for at ændre din ordre efterfølgende.

Hvor er min ordre?

Hvis du ikke har modtaget nogen bekræftelse på, at din ordre har forladt vores lager, eller hvis du synes, det har taget lang tid, så kontakt os, så hjælper vi dig med at spore din pakke.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse, hvad gør jeg?

Din ordrebekræftelse er blevet sendt til den e-mailadresse, du afgav ved bestilling. Se gerne efter, så det ikke ender i spam. Hvis du har indtastet den forkerte e-mailadresse, så kontakt os, så hjælper vi dig.

RETUR OG OMBYTNING

Hvor længe har du ret til bytte?

Du har ret til at returnere din vare inden for 14 dage efter afhentning af din pakke. Ved køb foretaget fra 23 november til 19 december gælder fortrydelsesretten frem til 3 januar.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Når du returnerer en vare, skal den være i ubrugt stand, og originalmærker må ikke fjernes. Fold tøjet pænt og læg det tilbage i den gennemsigtige plastikpose, det kom i. Udfyld returformularen og læg den sammen med tøjet i samme papirpose, som du modtog leveringen i. Sæt den forudbetalte returseddel på pakken og aflever den på dit udleveringssted. Hvis du har valgt at betale for din ordre med Klarna Faktura, kan du sætte fakturaen på pause, indtil vi har håndteret din returnering. Her finder du instruktioner til, hvordan du pauser fakturaen. https://www.klarna.com/se/kundservice/

Er det muligt at returnere eller bytte i jeres butikker?

Det er meget muligt at returnere eller bytte en vare i vores butik, forudsat at varen er i ubrugt stand og du returnerer inden for 14 dage efter afhentning af pakken. Fold tøjet pænt og læg det tilbage i den gennemsigtige plastikpose, det kom i. Udfyld returformularen og efterlad den sammen med returvaren i butikken.

Hvornår vil jeg blive refunderet efter en returnering?

Vi behandler normalt returvarer inden for 3-5 hverdage fra det tidspunkt, hvor pakken ankommer til vores lager eller til vores butik. Når vi har behandlet din returnering, modtager du en bekræftelsesmail fra os. Hvis du har valgt en faktura, bliver den så rettet med det samme. Hvis du allerede har betalt for din ordre, vil du blive refunderet inden for 5 bankdage. Bemærk venligst, at vi i udsalgs- og ferieperioder kan have længere behandlingstid for returnering.

Jeg vil bytte til en anden størrelse eller farve. Hvordan gør jeg?

For at foretage en ombytning skal du afgive en ny ordre i vores webshop. Returner derefter den første vare i henhold til returvejledningen.

Hvis varen jeg vil bytte til ikke længere er der?

Så kan du desværre ikke lave en ombytning, fordi produktet er udsolgt.

BETALING

Jeg valgte Klarna faktura og nu er jeg bange for at fakturaen udløber inden I har nået at betale min retur, hvordan gør jeg det?

Hvis du har valgt at betale for din ordre med Klarna Faktura, kan du sætte fakturaen på pause, indtil vi har håndteret din returnering. Her finder du instruktioner til, hvordan du pauser fakturaen. https://www.klarna.com/se/kundservice/

Hvordan kan jeg betale for min ordre?

Bor du i Sverige, kan du betale din retur ved direkte betaling, bankoverførsel eller faktura via Klarna. Det er også muligt at betale med PayPal. Bor du i udlandet, kan du betale med kortbetaling eller PayPal.

Hvornår vil jeg blive refunderet efter en returnering?

Vi behandler normalt returvarer inden for 3-5 hverdage fra det tidspunkt, hvor pakken ankommer til vores lager eller til vores butik. Når vi har behandlet din returnering, modtager du en bekræftelsesmail fra os. Hvis du har valgt en faktura, bliver den rettet med det samme. Hvis du allerede har betalt for din ordre, vil du blive refunderet inden for 7 bankdage. Bemærk venligst, at vi i udsalgs- og ferieperioder kan have længere behandlingstid for returnering.

Kan jeg annullere et gennemført køb?

Fordi vi ønsker, at du modtager din ordre hurtigst muligt, vil din ordre blive sendt direkte til vores medarbejdere på lager. Derfor har vi ikke mulighed for at annullere allerede afgivne ordrer.

I hvilke valutaer kan jeg betale?

Du kan betale i DKK.

Kan jeg betale med et gavekort online?

Vores gavekort er kun gyldige i vores fysiske butikker. Vi har desværre endnu ikke mulighed for at modtage gavekort online.

PRODUKTION og BÆREDYGTIGHED

Hvor er jeres tøj og accessories produceret?

Vi producerer vores tøj i flere lande, herunder Litauen, Portugal, Italien, Letland, Polen, Sverige og Kina. Vi har indgået aftaler med alle samarbejdspartnere om, at de skal følge vores adfærdskodeks vedrørende arbejdsforhold og vilkår. Fordelingen mellem landene varierer mellem sæsoner. Vi svarer gerne på hvor hver enkelt stykke tøj er produceret, send os en mail og lad os vide hvilke modeller du ønsker at kende produktionslandet på, og vi svarer så hurtigt vi kan.

NYHEDSBREV

Hvordan får jeg nyhedsbreve fra jer?

Du tilmelder dig vores nyhedsbrev ved at indtaste din e-mailadresse i feltet nederst på vores hjemmeside eller ved at krydse af, at du ønsker vores nyhedsbrev ved indkøbskurven.

Hvordan afmelder jeg mig jeres nyhedsbrev?

Nederst i vores nyhedsbreve er der et link til at afmelde vores nyhedsbreve. Klik på det link og følg instruktionerne.

VORES BUTIK

Jeg vil gerne i kontakt med jeres butik i Stockholm, hvordan gør jeg det?

Hvor dejligt at du gerne vil i kontakt med os! Nedenfor findes kontaktoplysninger til vores butik:

Butik/Stockholm.

Skånegatan 80

butiksthlm@jumperfabriken.dk

08-121 480 04

Hvordan ved jeg, om en vare findes i butikken?

Du er velkommen til at kontakte butikken for at høre om varen er på lager i butikken.


Dette websted bruger cookies for at sikre, at du får den bedste oplevelse.

Læs mere