or
  • Gratis fragt over 1.500 kr
  • Hurtig levering
  • Nem retur

Købsbetingelser

GENERELT FOR KØB

Ved bestilling indgås aftale om køb først, når Jumperfabriken har bekræftet ordren gennem en ordrebekræftelse. Du som kunde anerkender, at du er betalingspligtig, når du klikker på knappen "afgiv ordre" på kassesiden. En ordrebekræftelse genereres automatisk. Jumperfabriken har retten til at tilbagekalde alle produkter, indtil fuld betaling er foretaget af kunden. For at handle hos os skal du være fyldt 18 år.

Vores priser er inklusive moms (25%) og er angivet i svenske kroner. Vi forbeholder os ret til trykfejl.

Vi beskytter kundens privatliv og opbevarer og gemmer kundeoplysninger sikkert, uden at dele oplysninger med tredjeparter. Ved at bekræfte vores købsbetingelser accepterer du også vores håndtering af dine personoplysninger i overensstemmelse med vores FORTROLIGHEDSPOLITIK.  

HVAD KOSTER FORSENDELSEN, OG HVORDAN LEVERES VAREN?

Udgiften til fragt til Danmark koster 99 kr. I hver pakke, der sendes inden for Sverige, Danmark og Finland, sender vi med en forudbetalt fragtlabel til returnering. Ved returnering tilkommer en returomkostning på 59 DKK. Gratis retur i butik. Indenfor Sverige foregår fragt med Postnord, leveringstid ca 1-3 hverdage. Pris for forsendelse uden for Sverige varierer fra land til land, se venligst pris i din indkøbskurv. Leveringstid ca 7-10 hverdage. Kunden er ansvarlig for eventuelle toldgebyrer. Ved udsalg forventes en ekstra dag i leveringstid.

Din pakke ankommer automatisk til et Postnordombud inden for dit angivne postnummerområde. Når pakken er ankommet til ombuddet, modtager du en SMS-besked. Bemærk venligst, at pakken er i udleveringsstedet i 14 dage. Hvis du har valgt hjemmelevering, modtager du et link på mail eller sms, hvor du kan vælge, hvilken dag og tidspunkt det er passende for PostNord at levere pakken.

Sammen med vores fragtpartnere er vi ansvarlige for transportrisikoen, dvs. risikoen for, at produktet bliver beskadiget eller tabt under transporten fra vores lager til dig. Du og transportfirmaet bærer risikoen for en eventuel returnering til os.

Når du modtager din vare, er det vigtigt, at du efterser pakken med det samme. Skulle emballage og indhold være beskadiget, skal du underrette dit posthus eller transportøren direkte. Vi er taknemmelige, hvis du hurtigst muligt giver os besked, hvis det sker på info@Jumperfabriken.dk .

Vi forbeholder os retten til eventuelle toldgebyrer eller andre gebyrer, der pålægges ved køb leveret til lande uden for Sverige.

HVORDAN KAN JEG BETALE MIN ORDRE?

Du kan i øjeblikket vælge kortbetaling, delbetaling, fakturabetaling via Klarna Checkout. Læs mere om KLARNA CHECKOUT: https://www.klarna.com/se/kundservice/

HVAD GÆLDER VED BYTTE OG RETUR?

Hos os på Jumperfabriken har du 14 dages fortrydelsesret fra du har afhentet din vare. For nem returhåndtering sender vi med en forudbetalt fragtseddel til returnering i hver ordre inden for Sverige. Returneringsomkostningerne på 69 DKK vil blive fratrukket din refundering. Alle returneringer fra lande uden for Sverige betales af kunden.

Udfyld returformularen, der følger med pakken. Ønsker du at bytte en vare, beder vi dig afgive en ny ordre i webshoppen www.Jumperfabriken.dk. Du er ansvarlig for varen, indtil vi modtager den. Tilbagebetaling af varen vil normalt ske til dig inden for 14 hverdage efter, at vi har modtaget returneringen. 

Varen skal returneres ubrugt med original emballage og label, i god stand og med udfyldt returformular. Hvis produkter returneres i brugt eller beskadiget stand, kan du som kunde blive erstatningspligtig.

Sådan gør du: Sæt det vedlagte returlabel på pakken og send den retur via samme ombudsmand, som du har hentet pakken hos. Glem ikke at vedlægge den udfyldte returformular. Sørg for at få en indsendelseskvittering og vent på bekræftelse fra os.

Returnering sendes til: Jumperfabriken Sweden AB C/O Texpress, Kryptongatan 14, 431 53 MÖLNDAL, SWEDEN

HVORNÅR FÅR JEG PENGE TILBAGE TIL FOR RETURNERING?

Vi håndterer vores returneringer løbende, men der kan gå mellem 6-8 dage, før du modtager en bekræftelse fra os. I visse perioder, såsom salgs- og ferieperioder, kan der gå op til 14 dage, før vi kan behandle din returnering. Har du spørgsmål vedrørende din forsendelse, er du altid velkommen til at kontakte os på info@Jumperfabriken.dk eller på telefon.

Din returnering vil blive refunderet gennem Klarna Checkout, med samme betalingsmetode som ved dit køb. Dette gælder kun for svenske konti. Vi vil gerne gøre dig, der handler hos Klarnafaktura opmærksom på, hvornår din Klarnafaktura udløber, for at undgå rykkere og rentegebyrer fra Klarna. Sørg for at læse omhyggeligt i Klarnas vilkår og betingelser, hvad der gælder for dig. Alle spørgsmål vedrørende Klarna-fakturaer, kontakt venligst Klarna. https://www.klarna.com/se/kundservice/

HVAD SKER DER HVIS JEG IKKE AFHENTER MIN PAKKE?

Som udgangspunkt opbevares pakker på udleveringsstedet i 14 dage. Herefter returneres disse til os. Vi opkræver et administrationsgebyr på 199 DKK, hvis en pakke returneres til os uden en gyldig grund.

HVAD GÆLDER I TILFÆLDE AF EN REKLAMATION?

Jumperfabriken overholder forbrugerkøbeloven, hvilket betyder 36 måneders reklamationsret, mod forevisning af gyldig købsbevis (kvittering eller kontoudtog). Reklamationsretten omfatter kun originale mangler, dvs. produktionsfejl. Kontakt os venligst hurtigst muligt, efter du har opdaget fejlen. Reklamationsretten gælder ikke i tilfælde, hvor vi ikke kan finde fejl på produktet, eller når du selv har forårsaget skaden. Almindelig slid refunderes således ikke.

Hvis du vil klage over en vare, bedes du kontakte os via info@Jumperfabriken.dk

Hvis du har købt dit produkt hos en af vores forhandlere, skal produktet reklameres til forhandleren.

FORCE MAJEUR

I tilfælde af krig, naturkatastrofer, kamphandlinger, regeringsbeslutninger og sammenlignelige hændelser uden for vores kontrol, som ikke med rimelighed kunne forudses, og påvirker indgåede aftaler og forpligtelser fra vores side, hvilket betyder, at vi ikke kan overholde nævnte aftale/tilsagn , skal danne grundlag for, at vi frigøres fra vores forpligtelser til at opfylde nævnte aftale. Nedenfor er der links til Forbrugerstyrelsen og ARN, hvor du kan læse mere detaljerede oplysninger om loven om forbrugerkøb og loven om fjernsalg m.m. I tilfælde af en tvist følger vi altid ARN:s anbefalinger.

Mere info på: www.konsumentverket.se och www.arn.se.

Ifølge lov om elektronisk kommunikation, der trådte i kraft den 25. juli 2003, skal alle, der besøger en hjemmeside, have besked, hvis der anvendes cookies. Når du besøger denne hjemmeside, gemmes cookies på din computer. Disse cookies er såkaldte session cookies og bruges til at holde styr på dit login (hvis du er logget ind) og din indkøbskurv, når du handler. Sessionscookies gemmes ikke på din computer i længere tid, men forsvinder, når du lukker din browser.

Hvis du ikke accepterer brugen af cookies, kan du indstille din browser til automatisk at afvise cookies eller til at informere dig, hvis en hjemmeside bruger cookies. Slår du cookies fra, vil du ikke kunne handle, da indkøbskurven og login kræver, at cookies fungerer. Du kan dog kigge dig omkring i butikken uden at have cookies aktiveret.